FAQ   •  RSS   •  Поиск
Вход  •  Регистрация

svart del som kurvor upp och

Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов - Астрономия для любителей -> Общий форум об Астрономии
Предыдущая тема :: Подписаться на тему [RSS] :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Labi1995
новичок

СообщениеДобавлено: Ср Июн 12, 2019 10:15 am    Заголовок сообщения: svart del som kurvor upp och Ответить с цитатой

N?r det g?ller k?nsla ?r den n?rmaste j?mf?relsen jag kan g?ra, Nike Air Max 90 Womens att Trail Glove k?nns som Vibram Trek Sport under foten. Sula ?r liknande med avseende p? markfel till?tet, vilket inte ?r lika mycket som Vibram KSO, men l?ngt mer ?n en vanlig l?psko. De l?ser ocks? ett problem som jag har med Trek Sport - passformen ?r b?ttre. Jag tycker att Vibrams ibland kan vara knepigt n?r det g?ller limning p? grund av t?fickorna. Min KSO ?r en tuff stor, och Trek Sports ?r lite tuff - jag tror nog att jag skulle vara b?st i en storlek 41.5, men Vibram g?r inte halva storlekar. Merrell ?vervinner detta problem eftersom bristen p? individuella t?fickor m?jligg?r lite mer utrymme n?r det g?ller storlek. Jag tycker att sp?rhandsken ?r v?ldigt bekv?m p? v?gen. P? n?gra av mina f?rsta k?rningar k?nde jag en m?rklig typ www.artealjabiri.de av kramper i ?rnen p? mina h?gra fot, som skr?mde mig f?rst, men det verkar inte ha ?terupptr?tt Nike Air Max 95 Mens p? mina senaste k?rningar. Jag misst?nker att det kanske bara varit en anpassning till skon, men kommer att vara noga med att g? fram?t. Jag har gjort n?gra 7-8 mil k?rningar i dem utan problem, och misst?nker att de kommer att vara en vanlig del av min rotation fram?t. Slutsats: F?r dem som vill g? p? heltid i en ultraminimal sko, skulle Trail Glove vara ett utm?rkt val. Om full-time ultraminimal k?rning inte ?r din sak ?r Merrell Trail Glove ett utm?rkt val f?r formarbete och / eller f?rst?rkning som ett alternativ till Vibrams. Kanske viktigast av allt, eftersom de saknar t?ren p? VFF: erna, b?r passformen vara l?ttare i Merrell Barefoot-skor, www.philshotton.co.uk och de kommer att ?verklaga som ett mer konservativt nollfall alternativ f?r dem som Nike Air Max Classic BW Hombre inte ?r f?rtjust i Fivefingers funky look (som jag personligen fortfarande tycka om). Merrell g?r Adidas NMD Femme ocks? ett bra jobb med att utbilda kunderna om hur man k?r i en barfota-stil, och jag rekommenderar starkt att du bes?ker Merrells barfota-utbildningssida. Sammantaget ?r Merrell Trail Glove en bra sko. Din recension bekr?ftar min misstanke - Trail Handskar jag k?pte m?ste ha en defekt i den h?gra foten. Den h?gra skor har ett riktigt uttalat omr?de med upph?jda s?mmar runt insidan som i 3 mil gnidade ett h?l i min hud (l?ngt bortom en bl?san!). Dessutom ?r v?nster och h?gerskor v?ldigt v?ldigt annorlunda - den v?nstra skon k?nns fantastisk medan r?tt sko HURTS ska ha p? sig och mitt h?gra kn? g?r ont efter att ha p? sig dem. N?got om hur skon Nike Air Max 2017 Dam konstruerades m?ste vara avst?ngd. F?r h?llbarhet f?ll fodret p? f?rsta sp?ret (mitten av Nike Air Max 270 Womens skon) och det finns en bra bit p? tyget runt min achilles sena. Observera att jag har k?rt n?stan Adidas Superstar Mujer uteslutande i VFF KSOs i ungef?r ett ?r och har haft n?got annat ?n rave saker att s?ga (annat ?n att de ?r KALLA att springa in - en av anledningarna till att Trail Glove l?t s? bra!) Jag verkligen !) ville ?lska dessa skor och p? 116 dollar tog det tv? m?nader att sk?ra tillr?ckligt med eng?ngsbidrag f?r att motivera att k?pa dem. Om b?da skorna k?ndes som v?nster sko skulle jag vara en lycklig husbil. Som saker st?r har jag $ 116 skor som orsakar fysisk sm?rta. Tack f?r det snabba svaret. Jag tyckte verkligen inte om b?gen p? Trail Glove. Det jag k?nde var en sorts kl?mma k?nsla p? de st?rsta delarna av min fot - p? b?de mediala och laterala Nike Air Max 2017 Femme sidor. F?r mig ?r dessa promininces ganska uttalade (benaktiga f?tter). P? skogen ?r det Nike Air Max 90 Mujer r?tt d?r det finns en liten svart del som kurvor upp och runt fotens boll. Det k?nde mig som om min fot var cupped, som med Nike Zoom Waffle XC, men inte s? extrem. Jag kunde bara springa upp och ner i g?ngarna vid REI, men det var nog att tro att det kunde bli v?rre p? en verklig k?rning. De hade ocks? True Glove i svart / r?tt. Bilderna p? n?tet g?r dem inte r?ttvisa. Det ?r en snygg sko i person. Mitt riktiga quandry ?r huruvida du ska k?pa Merrells alls. Jag ?r i Chicago, s? jag k?r verkligen inte sp?r mer ?n en eller tv? g?nger per ?r. Jag ?r ganska begr?nsad till trottoar, krossade granitv?gar och gr?s. N?gra har sagt att Merrells g?r bra v?gar ocks?, men jag tror att Hattori kan vara ett b?ttre val (oh, om jag bara kunde r?ttf?rdiga www.aquarillon.fr att k?pa b?de med min fru).
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Evalmer
магистр

СообщениеДобавлено: Ср Июн 12, 2019 10:29 am    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Scarecrow, speak human language.
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов - Астрономия для любителей -> Общий форум об Астрономии Часовой пояс: GMT + 4
Страница 1 из 1

Перейти: