FAQ   •  RSS   •  Поиск
Вход  •  Регистрация

jeg besluttede at tage springet

Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов - Астрономия для любителей -> Общий форум об Астрономии
Предыдущая тема :: Подписаться на тему [RSS] :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Labi1995
астроном

СообщениеДобавлено: Пт Авг 16, 2019 7:39 am    Заголовок сообщения: jeg besluttede at tage springet Ответить с цитатой

For tre og et halvt ?r siden var jeg overv?gtig og uformet (se billedet til venstre) - min krop p? 190 pund var langt mere Nike Air Max Thea Mujer behagelig at sidde p? sofaen og se p? tv end at klikke milevis ud p? vejen. I g?r, dog efter at have br?ndt af cirka 25 pund fra min ramme p? 5'10 ”(det h?jre billede til venstre er fra sidste efter?r) kvalificerede jeg mig til at l?be i Boston Marathon 2011 ved at l?be en 3:15:21 gang ved Smuttynose Rockfest Marathon i Hampton, NH. Jeg vidste, at hvis jeg skulle klare det, ville det v?re t?t, og jeg kom ind med kun 38 www.marmarisco.es sekunder til overs - resultatet var et vidnesbyrd om h?rdt arbejde, smart tempo og st?tte fra mine medl?bere begge p? og udenfor kurset, online og personligt. At komme til Boston betyder meget for mig af mange grunde. Faktisk spillede Boston Marathon en stor rolle i, at jeg blev en l?ber. Jeg underviser p? et lille kollegium i New Hampshire, og hvert ?r tr?ner vores colleges langrendstrener (en kollega af mig) en Nike Air VaporMax Mens stor gruppe studerende til at lede Boston. De fleste af dem er ikke kvalifikationer, og for de fleste repr?senterer dette deres f?rste maraton og deres l?ngste l?b. Det er en enorm og inspirerende pr?station, og i 2007 var nogle f? studerende, som jeg vidste godt, tr?ning til at l?be l?bet. De har begge med succes afsluttet maratonet, og det satte bugten i mit hoved, at jeg m?ske ogs? kunne gennemf?re et maraton. Kort efter Nike Air Max 90 Femme Rose vores eksamensceremoni i maj 2007 (hvor "f?r" billedet ovenfor blev taget) begyndte jeg at l?be, og siden det ?jeblik stoppede jeg ikke. L?b blev en del af mig, og jeg sagde, at jeg en dag skulle l?be Boston Marathon. Jeg lovede dog ogs? mig selv, at jeg ikke ville g?re det, medmindre jeg tjente det med en kvalificeringstid - det var et h?jt m?l, men det holdt mig bev?ge sig stadig fremad, og i g?r opn?ede Nike Air Max 90 Mens jeg den meget eftertragtede BQ. Oplevelsen af ??at tjene en BQ var en f?lelsesladet en for at v?re sikker, og for denne l?ber var det virkelig en dr?m, jeg skal ?bent indr?mme, at jeg har k?rt et par t?rer i bilen, mens jeg k?rte hjem. Mere end noget andet er det imidlertid et vidnesbyrd om, at hvis du vil have noget d?rligt nok, og l?gge det n?dvendige h?rde arbejde, kan du opn? det, der engang kunne have virket som en umulighed. I april n?ste gang st?r jeg ved startlinjen i Boston Marathon i 2011 med at vide, at det var mine egne to ben, der fik mig der, og ja, jeg vil sandsynligvis kaste et par t?rer mere. Efter at have pr?vet og fejlet ved 5 tidligere lejligheder, er f?lelsen af ??gennemf?relse enorm, og jeg kunne ikke v?re lykkeligere. Min 5K PR fra 18:51 (oktober 2008) og min Half Marathon PR p? 1:29:47 (november 2008 )Nike Air Max 2017 Femme begge forudsiger et hurtigere maraton end jeg har form?et, men tr?ningsvolumen har altid v?ret et problem for mig i betragtning af kravene om job og en familie med sm? b?rn. For en n?sten komplet oversigt over mine l?bsresultater, se min l?bshistorie p? Athlinks. Det tog mig lang tid at beslutte, hvilket maraton jeg ville l?be i efter?ret. I et stykke tid overvejede jeg at l?be Clarence DeMar Marathon i SW New Nike Air Max Classic BW DamHampshire, men jeg h?rte fortsat om dette nye l?b p? havkysten, der blev faktureret som det fladeste maraton i New England - Hampton Smuttynose Rockfest Marathon. De l?ber et halvt maraton hvert ?r i Hampton, men dette var f?rste gang, marathonet var vendt tilbage til havkysten p? ganske lang tid. Et par venner begyndte at tilmelde sig det, s? jeg besluttede at tage springet, selvom jeg t?vede med, at det var et nyt l?b.Nike Air Max 270 Homme Det viste sig at v?re et godt valg - Smuttynose var et n?sten ideelt l?b for mit BQ-fors?g. Selvom jeg klarede to separate uger p? ca. 50 mil, var de fleste uger siden sidste maj under 30 MPW (min s?n blev f?dt i begyndelsen af ??april). Jeg kompenserede for dette noget ved at komme i tr?ning af kvalitet, n?r det var muligt, inklusive flere hardsporintervalsessioner og tre solide 19-20 mil lange l?b i relativt Nike Air Max 90 Herr let tempo (30-60 sekunder over m?ll?bstakten p? 7:28 min / mil ). Det sidstn?vnte var lidt af en ?ndring for mig, da jeg altid har pr?vet at skubbe p? mine lange l?b, p? trods af de fleste ressourcer, jeg har l?st, og p?pegede, at dette er uklokt og kun tjener til at sl? dig op og reducere kvaliteten af ??resten af ??din ugentlig tr?ning. At k?re de lange l?ber viste sig langsomt at v?re en god tilgang, og p? trods af Nike Air Max 270 Femme usikkerheden, der f?lger med at ikke l?be l?nge i n?r l?betempo, ser det ud til at have betalt sig. Helt ?rligt tog jeg mere langsomt tr?ning (> 8:00 miles for mig) i denne cyklus end nogen tidligere cyklus, og det er en tilgang, som jeg sandsynligvis vil f?lge igen i opbygningen til Boston.
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов - Астрономия для любителей -> Общий форум об Астрономии Часовой пояс: GMT + 4
Страница 1 из 1

Перейти: